Avatar billede clha Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trådløs printning

Jeg har en HP printer psc 1315 og en PC. Begge har usb-stik og sammensætningen virker med usb kabel.

Hvad skal jeg anskaffe for at få forbindelsen trådløs? Der er trådløs internetforbindelse på PC'en.
Avatar billede soundgarden Nybegynder
03. oktober 2005 - 09:58 #1
Du skal tjekke om der er infrarød port på både printer & computer eller evt bluetooth. Er der det kan du bruge disse. Dit trådløse netkort kan kun bruges hvis printeren er tilsluttet et netværk.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2005 - 20:39 #3
Ifølge denne: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?dlc=da&lc=en&product=374568&lang=da&cc=dk&docname=bpu04830 er det ENESTE netværksprint du kan med en 1315´er, at "dele" den på en installeret maskine. En anden maskine på nettet med SAMME windows version kan nu PRINTE. Ikke scanne.

Trådløst netværk eller USB printserver: Glem det. Det er den ikke bygget til.
Avatar billede clha Nybegynder
28. oktober 2005 - 01:14 #4
Jeg vil give Ole Madsen pointene? Hvordan gør jeg?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. oktober 2005 - 08:35 #5
så må du lige vente, til ole madsen har lavet et svar, som du kan acceptere!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. oktober 2005 - 09:19 #6
Jeg lægger et svar her.