Avatar billede lahoch Nybegynder
27. september 2005 - 22:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Redigere tekst/farve i logo (psd-format)

Er der en som kan hjælpe med at redigere tekst og farve i et simpelt logo lavet i Photoshop? Færdigt logo skal kunne anvendes til tryk. Original logo-fil i høj opløsning kan fremsendes.

Mvh
Lars
Avatar billede miss-g Seniormester
28. september 2005 - 03:07 #1
Det kunne være at du skulle vise logoet, så man lettere kan dømme om det er noget man kan/har lyst og tid til *S*
Avatar billede fluse Nybegynder
28. september 2005 - 13:27 #2
Hvis logoet skal bruges til tryk skulle du måske nærmere få det rentegnet i vektor grafik (afhænig af hvordan det ser ud)...

Det ville som miss-q siger være en god ide hvis vi kunne se billedet.
Avatar billede lahoch Nybegynder
28. september 2005 - 23:04 #3
Ok, jeg kan godt se at logoet må på banen for at kunne komme videre. Her er link:

http://www.cybercycling.dk/cclogo.gif

Min tanke er at erstatte den røde farve med en olivengrøn samt ændre navnet til "cyclingshop.dk" og pay-off til "alt til cykelmotion".

Håber det hjalp!
Avatar billede sbot Praktikant
28. september 2005 - 23:53 #4
Send det til simon@bottiger.dk som psd. Så kan vi lige snakke om det
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2005 - 01:32 #5
sbot --> ´snakke om det´ ... hvad er du da i tvivl om? Jeg synes lahoch har forklaret det godt nok *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2005 - 01:51 #6
Fjerner mit navn hvis det kan accepteres:
http://www.nicolin.dk/div/cycling.htm
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2005 - 01:52 #7
Jeg har lavet det i Illustrator, så du kan få det i lige det format du ønsker, men som fluse skriver, så er det en fordel at have det i vector grafik da man så kan gøre det større uden at det går ud over kvaliteten *S*
Avatar billede lahoch Nybegynder
29. september 2005 - 08:35 #8
miss-g --> jep, det er næsten lige i øje. Hvis farven lige kan blive en anelse mørkere og "varmere", så skulle den være der. Jeg har lige et par andre ting, og kontakter dig via din formmail.
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2005 - 16:43 #9
Jeg har ændret lidt på den grønne farve, men det er lidt svært at vide hvilken grøn du har i tankerne. Jeg har vedhæftet illustrator filen så du evt. selv kan ændre farven eller også kan du vise mig et billede med den grønne farve, så jeg kan ramme den rigtige.

Takker for point *S*

http://www.nicolin.dk/div/cycling.htm
Avatar billede lahoch Nybegynder
29. september 2005 - 19:27 #10
miss-g --> Ok, tak. Det er meget tæt på nu. Fjerner du lige dit navn fra version 2...tak!
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2005 - 20:46 #11
En rimelig stor og en lidt mindre (uden mit navn) og så har jeg lavede en stor version og puttet over i photoshop.

Jeg mener nu godt at du kan åbne en Illustrator fil med Photoshop *S*
Avatar billede lahoch Nybegynder
29. september 2005 - 21:17 #12
Tusind tak ;o)