Avatar billede rumbassen Nybegynder
22. september 2005 - 08:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Delay i win application

Jeg er ved at skrive noget kode som skal modtage data fra et stykke hardware. Der er desværre ikke nogen mulighed for at få et interrupt fra hardwaren når der er data i bufferen så derfor må jeg selv polle.

Mit problem er når jeg skriver en kommando til hardwaren, så skriver hardwaren til bage så hurtigt den kan, desværre er pcen for huritg og når at time out.
Jeg har pt løst det med at kalde en timer der står og spørger om der er det antal byte i bufferen som jeg gerne vil modtage og behandle.

Er der nogen der har et forslag til vordan jeg kan bruge en form for delay i stedet for da jeg så vil kunne nøjes med et enkelt delay i stedet for en bunke forskellige timere...
Avatar billede nielle Nybegynder
22. september 2005 - 09:00 #1
F.eks. ved:

Thread.Sleep(1000);
Avatar billede rumbassen Nybegynder
22. september 2005 - 09:41 #2
Selvfølgelig :-) Det er kanon, smid et svar så får du nogle points
Avatar billede nielle Nybegynder
22. september 2005 - 09:49 #3
Du behøver ikke at give mig hele 60 point for et spørgsmål som ikke er sværere end dette - 15 ville være mere passende.

Svar :^)
Avatar billede rumbassen Nybegynder
22. september 2005 - 11:11 #4
Du får 60, nu hvor jeg kom så hurtigt videre
Avatar billede nielle Nybegynder
22. september 2005 - 11:20 #5
Jamen, så siger jeg da tak for point. :^)