Avatar billede warner Nybegynder
16. april 2001 - 10:43 Der er 20 kommentarer

Brænding af cd

Når jeg forsøger at brænde en musikcd med programmet mycd (roxio) lykkedes det aldrig. Der sker det at i det øjeblik den begynder med at brænde kan jeg høre musikken fra cd´en, ikke normalt men den hakker. Jeg tror selv at det er et cd-afspiller program der åbner sig selv når en musikcd bliver sat i drevet.
Men man kan ikke se om der er noget program åbent..
Hvad skal jeg gøre???
Avatar billede zycho Nybegynder
16. april 2001 - 10:48 #1
Lyder som et skodprogram.....
Prøv \"Nero-Burning-Rom\" eller \"Adaptec Easy CD Creator\" (finder lige et link)

Avatar billede top Nybegynder
16. april 2001 - 10:52 #2
Du kan vel lave en .iso fil inden og så brænde den, så er der i hvert fald ikke noget der kan drille.
Avatar billede zycho Nybegynder
16. april 2001 - 10:55 #3
Nero Burning Rom: http://www.nero.com/en/download.htm
Easy Cd Creator: http://www.roxio.com/en/products/ecdc/index.html
(kunne desværre ikke finde en demo-version)

Husk, ligemeget hvilket program du bruger, at vælge \"Audio CD\" eller hvad det nu hedder.
Avatar billede matias Nybegynder
16. april 2001 - 11:58 #4
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 13:12 #5
zycho> roxio? er det et skodprogram? Roxio er det nye navn for Adaptec Easy Cd Creator så nu hedder det Roxio Easy Cd Creator!!!
Kig bare her: http://www.roxio.com/en/products/;$sessionid$3RGP01AAADWEBJ4YZOWCFEQ

Warner> Slå autorun fra så virker det!
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 13:13 #6
zycho> roxio? er det et skodprogram? Roxio er det nye navn for Adaptec Easy Cd Creator så nu hedder det Roxio Easy Cd Creator!!!
Kig bare her: http://www.roxio.com/en/products/;$sessionid$3RGP01AAADWEBJ4YZOWCFEQ

Warner> Slå autorun fra så virker det!
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 13:13 #7
Det er da nogle gamle programmer, dem der, matias ...
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 13:15 #8
håber de der gamle programmer er lovlige (shareware el. freeware) ellers må admin lige kigge på dit svar matias!
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 13:17 #9
matias>> Håber at det er freeware el. shareware du linker til ellers må admin lige kigge forbi...
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 13:18 #10
hej hej. sorry men havde ikke lige opdateret siden...
Avatar billede andersberg Nybegynder
16. april 2001 - 14:38 #11
Tænk før du skriver hotpop....
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 14:47 #12
andersberg> hvad skal det betyde?
Avatar billede andersberg Nybegynder
16. april 2001 - 16:01 #13
Du behøver jo ikke ligefrem spille smart med at \"ellers må admin lige kigge på dit svar matias\" Hva med selv lige at prøve linket, før du skriver....!! Og hvis de ikke er lovlige kan du jo sige det til ham på en pænere måde...
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 16:08 #14
anders berg> han har jo læst ekspertens regler inden han begyndte at bruge eksperten, ikk?  og jeg har prøvet linket og desværre: det er et fuldt program han linker til!
Så jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er???
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 16:11 #15
men han får en chance. så jeg vil ikke give admin besked.
Avatar billede andersberg Nybegynder
16. april 2001 - 16:16 #16
Du kan vel bare skrive at han skal huske Ekspertens reglement om at man ikke må linke til programmer som er fulde versioner. Det ville jeg hvert fald nok bare ha skrevet. Men nok om det...
Avatar billede matias Nybegynder
16. april 2001 - 18:03 #17
undskylder mange gange, men var virkeligt ikke klar over at der var noget galt med det link jeg havde fundet......
Avatar billede matias Nybegynder
16. april 2001 - 18:07 #18
og ved i øvrigt ikke hvordan jeg undgår den slags i fremtiden, da jeg ikke helt har forstået hvad der er galt med det link jeg har fundet ???????
Avatar billede matias Nybegynder
16. april 2001 - 18:09 #19
må man kun linke til demoer ????
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 18:16 #20
jep! eller shareware/freeware