Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 01:40 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Al slags feedback og forslag

Virker siden på din browser & maskine?
Hvad synes din børn om den?
forlag til bedre ikoner, farver, osv?

http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/javascript02.html

mvh JakobA
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 01:56 #1
JS-fejl, linie 260, procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt.

Linie 29: pic er ikke et objekt. Sker når man kører musen over det lyseblå område.

Kører IE 5.0. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 01:59 #2
Når jeg vælger billede (blandt Peter Plys osv.), så får jeg en JS-fejl når jeg klikker på billedet.
Linie 38: pic er ikke et objekt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 02:00 #3
nr 2 besked forstår jeg ikke. det lyseblå burde være initieret til hvidt nu.
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 02:03 #4
Det lyseblå er stadig lyseblåt, og får stadig linie 260-fejlen.

Nummer 2: Når jeg fører musen over det lyseblå område UDEN at gøre noget først får jeg linie 29-fejlen.
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 02:07 #5
luder som initieringen går galt, passer også med første fejl i linie 260 (midt i init routinen).
Avatar billede xzxzx Nybegynder
15. april 2001 - 02:11 #6
Der virker ikke rigtig:

IE 5

Jeg har sq ingen børn
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 02:20 #7
Smider lige et svar og hopper ind i sengen til kæresten... :o)
Avatar billede nettrawler Nybegynder
15. april 2001 - 02:52 #8
Jeg må melde pas til den sides funktionalitet.... Nu har jeg tæsket rundt på den side et minut og har endnu ikke kunnet lave en eneste prik eller rød streg. Det eneste der virker er at man kan hente et af dine predif. billedere frem, men jeg kan ikke male på dem eller noget. Jeg tror også din \"gemmefuntion\" virker. :-)
Men helt ærligt børn i vore dage vil sq også have noget med lidt god smag.. Det ligner designmessigt noget fra først i 80\'erne heh heh jeg er ikke sur jeg mener bare at du kan lave det meget bedre.
Og som der er blevet sagt før så er der er par scriptfejl - ps. jeg har kigget på den i IE 6.0 inde på arbejdet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2001 - 08:54 #9
Virker fint nok - uden scriptfejl - i min NS4.5.

Og det er da også en interessant øvelse at få lavet sådan et script, men
jeg tror ikke det vil tilrække særligt mange (diplomatisk formuleret, ikke?)
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 11:33 #10
Det ser ud til IE5 ikke tillader at man laver en property ved navn dir i et link objekt. nu rettet så IE5-erne kan se noget.
Avatar billede tjaz Nybegynder
15. april 2001 - 17:02 #11
Hej JakobA!

Det virker på min ... jeg køre IE 5.5 og den virker sørme også i Netscape 4.08!

Jeg synes ikke at dine ikoner er specielt varierende her er hvad jeg synes det skulle være.. (traditionelt, men det dur)..

Tegn > En blyant (det har du)
Slet > Et viskelæder (uden blyant)
Prik > ???
Udfyld > En spand

Farver... > Lav et farveskema, som det man finder i fx word hvor man kan vælge mellem ca. 24 farver.

Slet/gem/hent osv. bør laves til knapper enten i form af en \"submit\" knap.

Hvorfor have færdig lavede tegninger? Hvilken gælde har andre af det?

Mine børn.... nej desværre du.. det er ikke lige den afdeling jeg kan hjælpe dig med... der må du lige vente et par år endnu (evt. mere).... :)

/TjaZ
Avatar billede 7th Praktikant
16. april 2001 - 05:31 #12
Dit maleprogram virker ikke ordentligt.
Du skulle lave det sådan at man først malede når man klikkede, og ikke når man bare flytter musen hen over plysbamsen ;)
På nuværende måde er det jo umuligt at male en rød trøje på plysbjørnen hehe.
Og hov, hvor er Ugle og bæveren, eller er det en muldvarp ??? Kængobarn mangler også hehe...
Så alt i alt ikke en særlig fed side.

5 pil op @ 13
Avatar billede souledout Nybegynder
19. april 2001 - 22:11 #13
Der står \"Tegmemaskine\" i titel-linien. Jeg går ud fra at der skal stå Tegnemaskine...

Det virker fint for mig (IE 5.5)

/SouledOut
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
27. april 2001 - 22:55 #14
Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside du har lavet! Børnevenlig, tydelig tekst og med sjove ikoner! :) 9@13

Avatar billede jakoba Nybegynder
02. maj 2001 - 22:52 #15
tak for det.