Avatar billede martin100 Nybegynder
13. april 2001 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
5 løsninger

En vurdering ønskes.

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig en grundig vurdering af dette site:

www.2mwebdesign.dk/tusindfryd

Det skal siges at siden endnu ikke færdig.
karakter ønkes ?@13

På forhånd tak.

//Martin Mortensen
Avatar billede okay Nybegynder
13. april 2001 - 18:50 #1
så må du hellere lave den færdig...

men ellers pæn side, og en pæn menu..
men tekst typen skal du lige skifte (menuen).. :)

Avatar billede martin100 Nybegynder
13. april 2001 - 18:52 #2
NB!!!! Husk at køre musen over billederne i toppen
Avatar billede nozferatu Nybegynder
13. april 2001 - 18:53 #3
For megen beskrivende tekst - læser mister interessen førend man har nået bunden. Tænk på en web-site som med en reklame; kort, præcis og informativ.

Bryder mig heller ikke mig for meget om den lyse tekst/billeder. Kræver for megen opmærksomhed og fjerner interessen for forretningen Tusindfryd.

Måske lidt bedere grafisk opsætning

Avatar billede nomiz Nybegynder
13. april 2001 - 19:01 #4
Flot side.
Avatar billede bbs Nybegynder
13. april 2001 - 19:18 #5
Måske skulle du blive færdig med www.2mwebdesign.dk, før du begynder på noget andet.
I øvrigt flot site!

10 @ 13
Avatar billede martin100 Nybegynder
13. april 2001 - 19:20 #6
bbs --> du har ret ! Vi har bare ikke haft tiden. Vi er hele tiden igang med et eller andet. F.eks. er vi ved at stable et samabejde med et norsk internet firma på banen, og det har taget en stor del af tiden.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
13. april 2001 - 19:50 #7
Den er sej, ærveligt at jeg ikke intresere mig for \"Vin og Chokolade\".

Avatar billede 7th Praktikant
13. april 2001 - 20:05 #8
Hmmm da den jo slet ikke er færdig er det altså lidt svært at bedømme siden.
Design: 9@13 - font farven må gerne være lidt tydeligere...
Selve Siden: 03@13, der er jo praktisk talt ingen sider...
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. april 2001 - 22:13 #9
Meget pænt, har du lavet et alternativ til dem der ikke har IE5.5 og derfor ikke kan se det i toppen?
(Er det ikke kun IE5.5 der understøtter det?)

Mangler lidt en mouseover effekt til venstre.

10@13
(Kun design, siden er jo ikke færdig)
(Findes firmaet, eller er det bare for sjov?)
Avatar billede nettrawler Nybegynder
15. april 2001 - 05:45 #10
Absolut lækkert design - altså din menu øverst. Det må jeg sige en har nogle fede kvaliteter i sit design og samtidigt er den simpel. Men hvad jeg ikke bryder mig om er din lille * som link lagde først mærke til den efter at jeg så de andre omtalte noget tekst som jeg overhovedet ikke havde set.... Okay hvis du vælger at beholde det, så tror jeg det vil spille fint hvis du blot gør teksten udfor * til et aktivt link....
Jeg mener egentlig at den grå tekst ser pæn ud, men jeg holder mig altid selv fra den, da den kan være svær at læse plus den er dårlig for øjnene at læse(hmm for mine i hvert fald :) ) Og nu da du har valgt at \"smide\" ret meget tekst ind skulle du måske tænke over det ;)
10^@13 (for designet af menuen)