Avatar billede popit Nybegynder
13. april 2001 - 17:49 Der er 6 kommentarer

www.shg.dk

Laver www.shg.dk nogle gode computere, altså er de godt sat sammen, og virker når de skal?
Avatar billede sutminmega Nybegynder
13. april 2001 - 18:45 #1
Her er et forslag til et computer køb hos shg: http://www.shg.dk/htmlfiles/vedkassen.asp?time=Fri%20Apr%2013%2018%3A49%3A11%20UTC+0200%202001
Det med om de er godt sat sammen er helt op til dig selv, ad det er dig selv der sætte maskinen sammen, du kunne evt. følge mit forslag på den tidligere nævnte adr.

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede teknik Juniormester
13. april 2001 - 19:52 #2
Har kun gode erfaringer med SHG\'s levering og ordholdenhed...går ud fra at dette også gælder deres færdige systemer.
Deres \"tilfredshedsbarometer\" på www.edbpriser.dk er da også blandt de bedste.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede nettrawler Nybegynder
15. april 2001 - 02:24 #3
Nu tillader jeg mig alligevel at poste et mindre positivt indlæg om SHG...
For ca. 2 måneder siden bestilte jeg en switchbox 4pc --> 1mus/1key/1skærm Da jeg efter fem dage modtog pakken ( det er ok at det har taget fem dage, en switchbox er nok ikke det de sælger mest af) åbnede og blev lidt \"lang\" i ansigtet da de havde sendt mig en printerbox så jeg kunne dele en printer mellem to computere :-( det var sq en lidt bitter oplevelse oplevelse. Da jeg ringede derind kunne jeg forstå at de ikke vidste så skide meget og ham jeg snakkede med talte dårligt dansk og jeg hang i røret i ca. 30 minutter før han fandt min bestilling i deres system. Så det er min oplevelse med dem....
Dog må jeg sige at der er intet pis med dem forstået på den måde at de er skide flinke og erkender hvis de har lavet en fejl. :)
Avatar billede ntweb Nybegynder
15. april 2001 - 11:42 #4
Jeg kender ikke så meget til SHGs samlede computere, men alt hvad jeg har købt hos dem har virket!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
16. maj 2001 - 18:18 #5
Jeg tror at www.tifa-ax.dk vist har nogle gode computere til rimelige priser!
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2005 - 22:31 #6
jeg har købt det meste af min computer hos SHG og det virker bare tip-top ;)