Avatar billede zeion Nybegynder
21. august 2005 - 23:55 Der er 1 løsning

Netværksdrev i Windows XP fra Primær Domain

Hejsa

Jeg har et lille underligt problem.

Jeg har et primærdomaine, hvor der er installert windows 2003 server med AD, har så et ChildDomain hvor der også er installert windows 2003 server som også kører AD.

Mit problem består i jeg skal mappe nogle netværksdrev på en windows xp maskine, 3 fra det lokale ChildDomain og 2 fra mit primær domain.

I Windows Xp, bliver netværksdrevene fra mit Primær domain ikke mappe ved opstart og hvis jeg kører mit .bat login script efter, bliver jeg promtet for password til mit Primær domain's share.

Hvis jeg kører samme login script på en windows 98 maskine, blive alle drev mountet uden problmer. Hva kan skyldes windows xp ikke vil mounte de drev !?
Avatar billede zeion Nybegynder
23. august 2005 - 10:20 #1
Det var en DNS fejl.