Avatar billede koch Nybegynder
20. august 2005 - 18:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbundet til trådløst netværk, men ingen internet!

Jeg har en linksys router, som jeg nu har sat op. Jeg får adgang til mit trådløse netværk og bliver tilkoblet, men jeg kan ikke komme på nettet (siden findes ikke). Jeg har fulgt manualen med at få adgang til websiden 192... ved at connecte med kabel gennem routeren. Når det er sat op skal jeg så ikke blot fjerne kablet og koble på mit trådløse netværk?
Avatar billede foxmulder Nybegynder
20. august 2005 - 18:35 #1
lukkes
Avatar billede lillebror Nybegynder
20. august 2005 - 19:01 #2
?
Avatar billede koch Nybegynder
20. august 2005 - 22:33 #3
lukkes?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2005 - 22:53 #4
lukkes?
Avatar billede koch Nybegynder
20. august 2005 - 23:12 #5
Jeg har fundet fejlen, fra tidligere forsøg med accespoint var IP adressen sat til at være statisk. Ændrede til at den skulle tildeles