Avatar billede roadi Nybegynder
15. august 2005 - 23:05 Der er 1 løsning

Installation af Gettext på W2K server med Apache og PHP 4.3.4

Hej Eksperter,

Jeg er ikke lige ekspert i Apache og PHP så jeg håber at i kan hjælpe mig lidt.

Jeg har installeret en Apache og PHP 4.3.4 på W2K Server.
Jeg skal nu også ha Gettext installeret, men her bliver det lidt sværer.

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har hentet filen fra GNU's website, men kan ikke rigtig få det til at virke.

Mange hilsner

Roadi
*NIX Newbee
Avatar billede roadi Nybegynder
23. april 2010 - 21:08 #1
lukke tid