Avatar billede n1ghtmr Nybegynder
14. august 2005 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køre et program inden i et program

Jeg ved ikke om dette er muligt, jeg har ihvertfald ikke kunne finde nogen information om emnet.

Jeg har et program (a) jeg giver nogle koordinater og som derefter tegner et billed ud fra disse. Hvad jeg gerne vil have er at jeg i mit hovedprogram (b) kan give a nogle koordinater og derefter få vist billedet fra a i et panel eller lign.

a er skrevet i c++ og b er skrevet i c# - det er derfor jeg ikke bare kan slå dem sammen.

Metoden er ligemeget bare det virker :)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
14. august 2005 - 15:48 #1
Hhm... jeg ved at i delphi er det muligt... du skal lave A som en dll, som B så kan give et kald, og derefter modtage billede...

se om du kan finde noget om dll programmering...
Avatar billede brian0905 Nybegynder
15. august 2005 - 08:30 #2
Fandt lige dette her i gemmerne, måske er det det du leder efter:

/*Denne kode starter en kommando prompt og sender en dir *.* kommando til den, hvorefter den venter på at kommandoen afslutter. Herefter læser den outputtet og skriver det ud.*/
Process p = new Process();
p.StartInfo.RedirectStandardOutput = true;
p.StartInfo.UseShellExecute = false;
p.StartInfo.FileName = "cmd.exe";
p.StartInfo.Arguments = "/c dir *.*";
p.Start();
p.WaitForExit();
string s = p.StandardOutput.ReadToEnd();
Console.WriteLine(s);
Avatar billede anadan Nybegynder
15. august 2005 - 09:18 #3
Lyder som om det kan løses med noget MDI (multiple document interface). Der findes en artikel om det her : http://www.c-sharpcorner.com/winforms/MDIAppsGAG.asp
Avatar billede n1ghtmr Nybegynder
12. september 2005 - 16:44 #4
Var desværre ikke det jeg søgte efter :(