Avatar billede breum Nybegynder
10. august 2005 - 10:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Airport ejer - hjælp venligst

For at gøre en lang historie kort skal jeg bruge Hex-koden til et bestemt password som jeg kender (lagt på http://breum.dk/password.txt så jeg senere kan slette det)

Jeg vil gerne bede dig om at ændre passwordet til din Airport til ovenstående password på 8 bogstaver, for derefter at gå ind og se hvad hex-koden er for samme password.

Herefter kan du naturligvis ændre passwordet tilbage.

Det vil være en kæmpe hjælp for mig!
Avatar billede breum Nybegynder
10. august 2005 - 11:03 #1
Her er en beskrivelse af hvordan du kan gøre det for mig, hvis du ikke ved det:
(saxet fra http://www.atpm.com/10.07/networking.shtml)

Assuming your network is already running, open the AirPort Admin Utility from the Utilities folder of your Applications directory. You should see your Base Station. If you don’t, verify that the Base Station’s power is on, then push Rescan.

Double-click the AirPort name (Steve in my example) or select Configure to open the preferences window. This shows the summary page, which includes WEP details when they’re enabled. For now, it should say “not configured.”

To enable WEP, select the Name and Password tab, then check Enable Encryption. Select Change Password… to open a window where you enter the new password twice. Then select Update to save the changes. Once the Base Station restarts, select it from the AirPort menu. If it asks for the password, enter it and save it to the keychain. Now the summary screen shows your Wireless Hex Equivalent Password.
Avatar billede breum Nybegynder
10. august 2005 - 11:06 #2
Avatar billede breum Nybegynder
10. august 2005 - 12:19 #3
Hvis du vil hjælpe kan du alternativt køre
http://www.download.com/WEP-Key-Maker/3000-2261_4-8555179.html&e=10342
for mig, det er til MAC og ikke PC, så derfor kan jeg ikke selv.
Avatar billede ejensen Nybegynder
10. august 2005 - 14:50 #4
Avatar billede breum Nybegynder
10. august 2005 - 16:26 #5
Jeg håber det virker, finder ud af det imorgen, tak for hjælpen!