Avatar billede 9ki Nybegynder
08. august 2005 - 03:09 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

kan næsten ikke læse hvad der står på nogle HPér

jeg har et problem jeg kan næsten ikke læse hvad der står på nogle hjemmesider, ikke dem alle eks. er denne side fin nok.. er det mein explorer som skal geninstalleres eller jave eller noget??

ps. ingen hijackthis sidste gang gik det rent galt og jeg måtte omformatere :S
Avatar billede boxer Nybegynder
08. august 2005 - 07:27 #1
tryk "vis", gå ned i "tekststørrelse" og sæt den til "mellem"
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2005 - 08:26 #2
Hvis det er fordi tekststørrelsen er for lille, så kan du også holde CTRL knappen nede, mens du ruller med din mus' scrollhjul.

Kan du se teksten overhovedet? Eller er det noget andet, der er galt?
Avatar billede roenving Novice
08. august 2005 - 11:01 #3
Hvad betyder 'kan næsten ikke læse' ?-)

-- det kan jo være at det er tekst-størrelsen, som de andre starter med, men det kan jo også betyde meget andet !-)
Avatar billede 9ki Nybegynder
08. august 2005 - 11:33 #4
jammen det er jo bare det der er galt hehe mange tak..
mne når jeg nu har ctrl+ scrollet hvordan forbliver siden så i den "størrelse"?
Avatar billede 9ki Nybegynder
08. august 2005 - 11:33 #5
men*
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2005 - 11:36 #6
Den indstilling skulle gerne gemmes... prøv at lukke din internet browser og start den op igen - er indstillingen ikke korrekt nu?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2005 - 11:37 #7
"Den indstilling skulle gerne gemmes AUTOMATISK" mente jeg... der manglede lige et ord. ;-)
Avatar billede 9ki Nybegynder
08. august 2005 - 11:38 #8
ja det er korrekt det kører nu :) smid et svar
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2005 - 12:14 #9
Det er jo bare super så! :-)

anonym, skal vi ikke dele pointene - det er jo samme løsning, blot to forskellige måder at gøre det på? 9ki, vent med at acceptere et svar, til anonym også lægger et.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. august 2005 - 13:20 #10
Lad os bare gøre det :o)

Dejligt at det virker.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2005 - 13:24 #11
Så husk lige at lægge et svar i stedet for... ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
08. august 2005 - 13:28 #12
:o) Hvordan kunne det lige glippe :o)

Hvor svært kan det være ;o)