Avatar billede lrh Nybegynder
05. august 2005 - 11:28 Der er 5 kommentarer

Scanning af APS film

Kort og godt : hvordan får man indscannet alle ens gamle APS film??

alle de scannere jeg kan finde har ikke mulighed for aps eller de er ikke beregnet til private (pris på > 10K).

Nogle der har nogle ideer til scanner i "fornuftigt" prisniveau der kan tage aps film?? evt udlejning eller lign?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. august 2005 - 11:35 #1
Der er kun een vej, find en god fotohandler, og forhandel dig til en fornuftig pris!
Avatar billede milter Ekspert
05. august 2005 - 18:01 #2
Avatar billede lrh Nybegynder
05. august 2005 - 19:49 #3
hmm ja men den er stadig en anelse dyr - må kigge på brugt markedet.

Og den med forhandleren - tja snakkede med en i dag og de tog 90kr pr cd med ca 100-150 billeder, og jeg vil tror jeg har mindst 25 aps x 40 billeder - så det er sgu for dyrt.
Avatar billede milter Ekspert
05. august 2005 - 20:14 #4
Der findes en del scannere, der kan klare APS, men hvis du regner ned at finde en til 500 kr, så bliver du nok skuffet  :-)
Avatar billede lrh Nybegynder
06. august 2005 - 15:37 #5
nej er ikke så naiv at jeg tror man får kvalitet for 500.- :)

har set & læst lidt mere om den canoscan og det virker som om det er 'best buy' i prisklassen. Så ikke andet for end at kigge på ebay og lign og håbe...

takker for svarene