Avatar billede dromar Nybegynder
03. august 2005 - 10:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstart af computeren

Jeg har lige fået formateret min computer pga. virus. Da jeg får computeren på benene igen, oplever jeg at i opstart af computeren får jeg en mulighed for at vælge en bruger inden den åbner windows. Hvor jeg førhen bare skulle tænde computeren også var den på skrivebordet når den var færdi med at starte op. Er der mulighed for at man kan indstille computeren så den automatisk logger på brugeren og starter windows op?
Avatar billede japping Nybegynder
03. august 2005 - 10:19 #1
Ja det kan man godt, men det kan ikke anbefales, idet enhver kan komme ind på din PC. Derved får du også lettere virus.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 10:21 #2
I Windows XP kan man i start --> kør skrive "control userpasswords2". Dette åbner dialogboksen, som er kendt fra Windows 2000. Hvis man fjerner afkrydsningen i "Brugere skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge...", vil man blive bedt om at angive standard brugernavn og adgangskode, og Windows logger efterfølgende automatisk på med det angivne brugernavn og kode.
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. august 2005 - 10:23 #3
majsmarken har svaret. Det er simpelhen fordi, at når du har lavet WindowsUpdate, så opretter den en ny konto som hedder ASP.net. Den skal du bare slette under "User Accounts" i kontrolpanelet!
Avatar billede gratis Nybegynder
03. august 2005 - 11:46 #4
når fremgangs måden som forslået blir fulgt,er der ingen grund til at slette ASP.NET kontoen her er hvad den blir brugt til , http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php
Avatar billede dromar Nybegynder
03. august 2005 - 15:07 #5
Tak for alle svar, de alle sammen var noget som kunne bruges og blive klogere af. Hvor udgiver man point?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 15:13 #6
http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point ->
En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 15:13 #7
... og her er så [svar] ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 15:14 #8
http://expfaq.1go.dk/?id=20#hvordan_accepter_eller_afvis ->
Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på Accepter