Avatar billede scaniav8 Nybegynder
02. august 2005 - 22:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Iframe 100%

Hey...hvordan laver jeg så min iframe fylder 100% i width og height?

Det virker ikke med <iframe width="100%" height="100%">
Avatar billede gil-galad Nybegynder
02. august 2005 - 22:39 #1
leg lidt med dette her:

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

<style type="text/css">
html,body{
    height:100%;
    margin:0px;
    padding:0px;
}
#iframe{
    height: 100%;
    width: 100%;
}
</style>
</head>

<body>

<iframe id="iframe" src="http://www.google.dk/dirhp?hl=da&tab=wd&q=">

</body>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2005 - 00:09 #2
<ole>

- men husk endelig en fuld DTD før dit <html>-tag:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
... osv - osv ...

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
03. august 2005 - 11:10 #3
Hvorfor så ikke bare lave det i et almindeligt frameset, så er en enlig frame automatisk 100% !-)
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
03. august 2005 - 18:07 #4
Med den kode som gil-galad kommer med, viser at iframen skal fylde 100% ...
Men ved iframe kan man ikke bruge %, det skal enten defineres i px eller gennem et javascript.
Avatar billede roenving Novice
03. august 2005 - 19:27 #5
Hvad skulle problemet i at bruge relativ størrelse til iframe-elementer være ?-)
Avatar billede olebole Juniormester
03. august 2005 - 20:23 #6
- her er jeg så sandelig også med på en forhåbentlig lærerig lytter  :)
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
11. august 2005 - 19:10 #7
Anmeld scaniav8.. han ejer brugeren "til_dkmaster"
beviset ses også på hans side, hvor han engang hed Webghost på eksperten.

Se her:
http://www.webghost.dk/websitev2/index2.php - under kontakt nederst på siden og se emailen ;)
Avatar billede roenving Novice
11. august 2005 - 19:19 #8
Hvis du vil anmelde, bedes du gøre det under 'Anmeld misbrug' oppe til venstre under funktioner !-)
Avatar billede whizzper Nybegynder
11. august 2005 - 19:21 #9
jesper-madsen - jeg skriver lige til dk-master og prøver at få ham online, beklager, men du bliver skuffet :)
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
11. august 2005 - 19:22 #10
Niks.. kender ham over microsoft messenger. Peter...
Avatar billede whizzper Nybegynder
11. august 2005 - 19:23 #11
Okay, så ved du også han hedder Kim :) og jeg hedder peter
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
11. august 2005 - 19:24 #12
nu må jeg grine.
http://www.eksperten.dk/spm/631364

hvorfor svarer scaniav8 i dit spm`? *G*

du er ham, hehe..
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
11. august 2005 - 19:25 #13
Ja jeg havde også scaniav8 fandte jeg ud af, da jeg fik mine mails :) Den konto er også lukket nu, så jeg har kun scaniav8 tilbage :P tjek selv efter hvis du vil...anyway, hvis jeg ikke kan få hjælp, så må jeg spørge på udvikleren.dk, har ikke tid til dette....
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
11. august 2005 - 19:26 #14
lukket? du har lige været på whizzper? *G*
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
11. august 2005 - 19:28 #15
som jeg sagde "jeg har lige lukket den"
du kan bare få min bruger lukket, men der er ingen grund til at lukke kim's bruger, desuden kan du se at vi er 2 forskellige personer på:

http://www.webghost.dk/websitev2/om_webghost/ansatte.php

og her er hans mail :)
mailto:til_dkmaster@hotmail.com?subject=Kontakt os:

Skriv til ham hvis der er mere du vil...>over and out.
Avatar billede jesper-madsen Nybegynder
11. august 2005 - 19:29 #16
Peter. Jeg kender dig, og du har haft utallige mange brugere på eksperten.

Fx.
Webhest, Webghost, Scaniav8, whizzper, til_dkmaster..

bare underligt at webghost.dk er din side, og den email står registret på domænet *S*
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
12. august 2005 - 09:13 #17
jesper-madsen:

Jeg tror du skal tage dig lidt sammen! Jeg hedder Kim og Peter hedder Peter.
Vi har en bruger hver, her på eksperten, det håber jeg er iorden med dig?

Hvis ikke så kan jeg fortælle, at vi har hver vores bruger på MSN, og de er
begge aktive!

Så hvis du  har et problem, kan du få en administrator fra eksperten til at skrive
en mail til mig mail-dkmaster@hotmail.com.
Så kan jeg sende ham mit tlf. nummer, så kan vi få en afklaring på dette.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
16. august 2005 - 18:16 #18
mmmmmm, ja?

Kan du få det til at virke "scaniav8"??

Ellers skriver du bare...
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
17. august 2005 - 21:36 #19
Jojo gil-galad :) bare læg et svar :)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
17. august 2005 - 21:37 #20
Svar :-)