Avatar billede mlindegaard Nybegynder
27. juli 2005 - 09:46 Der er 4 kommentarer

Sortering ved udtræk fra XML feed

Hej,
Jeg har et lille problem, jeg henter en masse data fra et XML feed.
Og her ville jeg gerne sortere ud fra nogle af de felter jeg henter.
Hvordan sorterer jeg??

Jeg bruger følgende kode til at læse feedet:

<%
  noOfItem = odds1.length
  for j = 0 to (noOfItem - 1)
    Set odds = odds1.item(j)
%>
Avatar billede busschou Praktikant
27. juli 2005 - 16:07 #1
hej mlindegaard >> et forslag vil være at lukke nogle af dine mange åbne gamle spørgsmål, så folk ikke tror at du ligefrem ikke sætter pris på deres hjælp :o)
Avatar billede mlindegaard Nybegynder
27. juli 2005 - 22:30 #2
Busschou..
Jo du har helt ret... jeg har glemt alt om at lukke...
Men det er gjort nu!!

Og forresten tak for hjælpen alle de andre gange du har givet en hånd :-)
Avatar billede busschou Praktikant
27. juli 2005 - 22:37 #3
det var så lidt da! :o) , har bare så mange ulukkede spørgsmål og det er lidt irriterende synes jeg , men nu er der et mindre ;o)
Avatar billede mlindegaard Nybegynder
27. juli 2005 - 22:41 #4
Du har helt ret, jeg er godt igang med at få lukket... :-)