Avatar billede limbloogie Nybegynder
21. juli 2005 - 15:27 Der er 2 kommentarer

growto photo script virker første gang, men ikke næste gang?

Hej.
Er ved at lave en billedfremviser ud fra growto proto/load then grow scriptet som kan hentes her http://www.actionscript.org/showMovie.php?id=754

jeg har lavet det om så function kører uden brug af knapperne.
det jeg gør er at jeg bruger loadmovie til at loade growto swf'en ind i en anden for at fremvise et stortbillede. når jeg så har unloadet swf'en og derfefter loader den ind igen får jeg denne fejlmelding:

256 levels of recursion were exceeded in one action list.
This is probably an infinite loop.
Further execution of actions has been disabled in this movie.

der bliver brugt en unload workaround som jeg tror der er årsagen til fejlen: http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?s=&threadid=13830
har prøvet at slette den men så funker det andet ikke

ville det måske hjælpe hvis swf'en blev helt fjernet fra cache når man unloader? bare hvordan?

please help! :)

tak...
Avatar billede limbloogie Nybegynder
21. juli 2005 - 16:31 #1
Avatar billede limbloogie Nybegynder
22. juli 2005 - 12:30 #2
nå, har integreret selve scriptet i min index fil og gør tingene på en anden måde, så virker det...
dog vil min preloader procent ikke opdatere hele tiden nu? og det er i safari og firefox det sker, i explorer kører alt superp! fatter ikke helt hvorfor, nogen bud?