Avatar billede perstig Nybegynder
21. juli 2005 - 13:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Auto afsend. af mail efter 10min på en side

når siden test1.asp loades startes der automatisk en flash-film.
Når den film har kørt i 10min. skal der automatisk sendes en mail.
Siden med flash-filmen skal fortsætte upåagtet, og afsendelsen af mailen skal ske uden at den der flash-filmen bliver opmærksom på det.

Kan det lade sig gøre ??
Det er kun det med automatisk afsendelse af mailen efter tid og uden at forstyre der aktuelt, resten af koden skal jeg nok få på plads.
Avatar billede perstig Nybegynder
21. juli 2005 - 13:18 #1
Jeg skal lige nævne at hele flash-filmen var mere end 20 min.
Avatar billede fennec Nybegynder
21. juli 2005 - 13:29 #2
En mulighed er at lave en skjult IFrame, som sender mailen. Den kan du sætte igang med setTimeout() funktionen:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
<!--
window.setTimeout("sendMail()",5000)
function sendMail()
{
  document.frames["test"].location = "http://www.google.dk";
}
//-->
</SCRIPT>
<iframe name="test"></iframe>
Avatar billede fennec Nybegynder
21. juli 2005 - 13:30 #3
5000 = 5 sek
Avatar billede perstig Nybegynder
21. juli 2005 - 13:31 #4
Jeg vil også lige have tjekket om flash-filmen(session) stadig køre inden mailen afsendes
Avatar billede fennec Nybegynder
21. juli 2005 - 13:41 #5
Det burde den.
Det hedder vis også "window.frames" i stedet for "document.frames", selv om "document" nok virker i de fleste browsers alligevel :o)
Avatar billede perstig Nybegynder
21. juli 2005 - 13:44 #6
hvad med et svar så du kan få de points
Avatar billede perstig Nybegynder
21. juli 2005 - 13:44 #7
Sorry jeg var vist lidt for hurtig