Avatar billede jobdollas Nybegynder
19. juli 2005 - 10:28 Der er 2 kommentarer

hjælp til javascript

Virker ikke ????

<script>document.getElementById('ud').innerHTML=document.getElementById('ud').innerHTML+'<input type=hidden value=david name=<%=rs("users_id")%>_info>';</script>
Avatar billede roenving Novice
19. juli 2005 - 14:31 #1
Hvordan opdager du det ?-)

-- iøvrigt vil et id ofte bestå af et tal, som du såvidt muligt bør undgå som første tegn i names, og så findes der et shortcut i javascript til at tilføje til en textstreng:

<script type='text/javascript'>document.getElementById('ud').innerHTML+='<input type='hidden' value='<%=rs("users_name")%>' name='info_<%=rs("users_id")%>';</script>

-- og mens jeg rettede fandt jeg den egentlige fejl: der manglede en ' i name-attributten !-)

-- jeg tilføjede også den obligatorisk type-attribut i script-tagget !o]
Avatar billede roenving Novice
19. juli 2005 - 14:33 #2
Argh, du bruger tydeligvis serverside scripting, og så er der rod i 'er og ""erne:

<script type='text/javascript'>document.getElementById('ud').innerHTML+="<input type='hidden' value='<%=rs("users_name")%>' name='info_<%=rs("users_id")%>'";</script>