Avatar billede dkclaus Nybegynder
09. april 2001 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl

Jeg får denne fejl! Nogen der ved hvad man gør og hvad det betyder?

Response object error \'ASP 0156 : 80004005\'

Header Error

/chat/send.asp, line 44

The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header modifications must be made before writing page content.
Avatar billede nute Nybegynder
09. april 2001 - 13:19 #1
hva står i de 45 første linjene av ditt script ?
Avatar billede bms Nybegynder
09. april 2001 - 13:22 #2
Jeg havde samme problem - klarede den ved at sætte følgende ind aller øverst på min ASP-side:
<% @LANGUAGE = \"VBScript\" %>
<% Response.Buffer = True %>

Læs mere om fejlen her:
http://www.macromedia.com/support/ultradev/ts/documents/0156_resp_buff.htm
Avatar billede 12tri Nybegynder
09. april 2001 - 13:22 #3
Du skal flytte dit script op før din <head>
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
09. april 2001 - 13:23 #4
Du sætter
<% Response.Buffer = True %>

ind i toppen af alle dine sider, det gør sådan at hvis der kommer en response.redirect midt i det hele kommer der ikke den fejl
Avatar billede netsrac Praktikant
09. april 2001 - 13:24 #5
Du behøver kun at indsætte
<% Response.Buffer = True %> som det første i din fil. Fejlen betyder at du forsøger at sende http header information til browseren, dette skal gøres i starten, eller man skal bruge en buffer.

Avatar billede netsrac Praktikant
09. april 2001 - 13:25 #6
Der er flere ting som kan give fejlen:

response.redirect
response.cookies
Avatar billede dkclaus Nybegynder
09. april 2001 - 13:26 #7
Det virker nu!