Avatar billede serverag Nybegynder
08. juli 2005 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER

View products that this article applies to.
Article ID : 293078
Sidste gennemsyn : 7. september 2004
Revision : 1.0
Denne artikel er tidligere blevet udgivet under DA293078
On this page
Symptomer
Årsag
Løsning
Workaround
Yderligere Information
Oplysningerne i denne artikel gælder:

Symptomer
Du kan få vist følgende Stop-fejlmeddelelser:
STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER
STOP: 0x100000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER_M
Back to the top

Årsag
Problemet kan opstå, hvis skærmdriveren er fanget i en uendelig løkke, mens den venter på, at skærmhardwaren bliver ledig. Dette tyder normalt på, at der er et problem med skærmhardwaren, eller at skærmdriveren ikke kan programmere hardwaren korrekt.
Back to the top

Løsning
Du kan løse problemet ved at anskaffe og installere den nyeste driver til dit skærmkort eller ved at udskifte skærmkortet.
Back to the top

Workaround
Følg nedenstående trin for at løse problemet: 1. Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Skærm.
2. Klik på Avanceret under fanen Indstillinger, og klik derefter på fanen Fejlfinding.
3. Flyt skyderen for Hardwareacceleration til Ingen, og fjern derefter markeringen i afkrydsningsfeltet Aktiver WC (Write Combining).
4. Klik på OK, og klik derefter på OK.

Bemærk! Med denne procedure forhindres skærmdriveren i at programmere hardwaren forkert, men noget af skærmens funktionalitet og ydeevne kan gå tabt. Selvom du kan øge indstillingerne for hardwareacceleration til en værdi over Ingen for at genvinde funktionalitet og ydeevne, øger disse indstillinger risikoen for, at problemet opstår igen. Lad hardwareacceleration være slået fra, hvis du ønsker maksimal stabilitet.

Back to the top

Yderligere Information
Denne Stop-fejlmeddelelse kan også blive vist i forbindelse med skærmkortdrivere, der ikke repræsenterer en fysisk enhed. Stop-fejlmeddelelsen kan f.eks. blive vist i forbindelse med den virtuelle skærmkortdriver, der anvendes af Symantec PCAnywhere. Hvis PCAnywhere installeres på en computer, hvor denne fejlmeddelelse bliver vist, skal du besøge Symantec-webstedet for at finde ud af, om der er tilgængelige rettelser til din version af PCAnywhere.

De tredjepartsprodukter, der omtales i denne artikel, er produceret af firmaer, som er uafhængige af Microsoft. Microsoft giver ingen garanti, hverken stiltiende eller på anden måde, hvad angår disse produkters ydeevne eller pålidelighed.
Back to the top

--------------------------------------------------------------------------------

Oplysningerne i denne artikel gælder:
• Microsoft Windows XP Professional
• Microsoft Windows XP Home Edition
• Microsoft Windows XP 64-Bit Edition

Back to the top

Nøgleord:  kberrmsg kbhardware kbenv kbprb KB293078

Back to the top

Nogen der kan Hjælpe mig med dette??
Et problem der opstår når jeg spiller DC Final/DC/Vietnam
Avatar billede serverag Nybegynder
08. juli 2005 - 14:42 #1
Jeg har XP Home Edition
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. juli 2005 - 15:31 #2
Avatar billede serverag Nybegynder
08. juli 2005 - 18:21 #4
tak for hjælpen
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. juli 2005 - 18:44 #5
Selv tak.