Avatar billede labama Nybegynder
05. juli 2005 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Excel som baggrund

Hey
Er det muligt at lave en kalender i Excel og derefter sætte den som baggrund i mit XP...dette kan jeg godt men....!
Er der så mulighed for at man kan evt. dobbeltklikke på et at fælterne og så ændre i dem ?....sådan så man hele tiden kan opdatere sin kalender uden at skulle åbne Excel

Håber i forstår ?
Avatar billede b_hansen Novice
05. juli 2005 - 13:29 #1
Spørgsmålet er forstået. Du vil gerne ændre i en Excel-fil uden at åbne Excel. Det lader sig ikke gøre.
Avatar billede labama Nybegynder
05. juli 2005 - 13:36 #2
Nå ok for der er nemlig når man saver sit regneark kan man vælge nogle formater eks. web-excel ark ell. sådan noget og der kan man se hele arket og ramme teksten ind men ikke redigere i det
øv....men tak da
Avatar billede b_hansen Novice
05. juli 2005 - 13:44 #3
joooh... men der skal nu alligevel bruges et program af en eller anden art for at vise indholdet af filen *S*
Avatar billede labama Nybegynder
05. juli 2005 - 13:52 #4
Ja men når jeg gemmer den i sådan et Excel web ark så kan man se den i web browser som jeg ved at Win Millenium kan have sådan en browser på skrivebordet...
Men hvis man på en eller anden måde kunne lave en man kunne ændre i ?
Avatar billede b_hansen Novice
05. juli 2005 - 14:02 #5
Altså, du kan få Internet Explorer til at åbne et Excel-regneark, du kan rette i. Men det gøres ved, at Internet Explorer starter Excel op i baggrunden. Så uanset hvad, så ender du med at have Excel kørende.
Avatar billede labama Nybegynder
13. august 2005 - 16:37 #6
Ja det kan jeg godt se ...takker