Avatar billede maller Nybegynder
07. april 2001 - 20:22 Der er 4 kommentarer

LimeWire

Hej....Jeg har hentet et program til at hente filer med som hedder LimeWire. Er der nogen, der ved om at jeg kan blive sporet af at bruge det??? Håber i kan hjælpe.
Avatar billede julie2001 Nybegynder
07. april 2001 - 20:39 #1
Det mener jeg ikke du kan, men det er et total dårligt program...
Synes jeg ...
Avatar billede jasber Nybegynder
07. april 2001 - 21:32 #2
Ehm, du vil altid kunne spores på internettet, din ISP her lovpligtig pligt til at logge hvem og hvornår en IP address bliver taget i brug fra deres IP pool, så det er \"rimelig\" svært at gemme sig :)
Avatar billede maller Nybegynder
08. april 2001 - 12:47 #3
Julie20001: Er der et program som du syntes er bedre?
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
10. oktober 2006 - 20:15 #4
Man kan altid blive sporet, du kan ikke gemme dig og jeg synes ikke at du skal bruge Limewire da det for det første er ulovligt og så risikere du at få nogle dumme programmer.