Avatar billede fredsgaard Nybegynder
27. juni 2005 - 19:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder skal jeg vælge

-Det skal være stabilt
-En fair pris
-Minimum 2024/512

-Cybercity er udelukket, dem har jeg i øjeblikket og har haft fejlmelding i over 2 mdr. uden de har kunne fikse det.

-Der skal være ubegrænset forbrug.
Avatar billede krydset Nybegynder
27. juni 2005 - 19:59 #1
Jeg har haft tiscali i 3½ år nu, har dog set at de nogle gange er lidt dyre end andre, men har ikke haft en eneste fejl på min linie, flytning af linie gik osse fint....

Ellers tdc som osse levere et stykke stabilt internet produkt, men prisen hænger nogle gangr for dybt i vandet
Avatar billede boxer Nybegynder
27. juni 2005 - 20:02 #2
Du kan se lidt priser her:
http://www.clickpoint.dk/pristjekket/adsl.htm
Jeg bruger cybercity uden problemer.
Avatar billede trim Praktikant
27. juni 2005 - 22:31 #3
jge bruger også cybercity gennem 6 år uden problemer. Ligger fejlen overhoved hos dem og ikke hos dig selv?
Avatar billede sukos Juniormester
28. juni 2005 - 08:33 #4
Bruger også cybercity, no problemos
Måske det er på netværket du har problemer?
Altså, for at fejlen skal løses, skal det gennem TDC og de er sgutte for flinke overfor andre udbydere!

Og b.t.w. min 2048/512 bliver indenfor kort tid opgraderet til 6144/768 :O)
Uden prisforhøjelse!
Avatar billede jensanders Nybegynder
01. juli 2005 - 09:17 #5
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
01. juli 2005 - 19:28 #6
trim--- fejlen ligger hos CC har de selv indrømmet, det er oppe på deres central der er en fejl på den port jeg er tilkoblet... Har haft problemer i 2 mdr nu, og haft teknikerbesøg 4 gange uden de har lavet det...