Avatar billede lamaduck Nybegynder
10. juni 2005 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Taletids kort til mobilen

skal ha taletid men hvad er billigst (ringer ikke så meget) vil ikke ha telmore og skal være så man kan købe taletid på en tank station
Avatar billede rebecca Novice
10. juni 2005 - 14:41 #1
selvhenter hos sonofon er en mulighed, du kan dog ikke købe taletidskort men du kan tanke via mobilen eller få autotank hvor der automatisk bliver tanket på din mobil og beløbet så bliver trukket fra din konto desuden er der her også mulighed for udenlandstelefoni samt at man får 50 bonus sms'er hver gang du tanker.
https://www.selvhenter.dk/sh/csf/registration/page/20.jsp
Avatar billede lamaduck Nybegynder
10. juni 2005 - 14:59 #2
vil kun ha så jeg kan købe det i en butik/tank station eller ligene
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. juni 2005 - 15:50 #3
Hos CBB Mobil kan du både købe skrabekort i butikker og tanke op kontant hos Telekæden. Hvis du bruger det sidste kan du tale til 69 øre i minuttet.