Avatar billede flashn00b Nybegynder
09. juni 2005 - 22:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør loadVariables()

Hejsa, jeg har længe tænkt på hvad egenlig
loadVariables("side.php?nogether="+variabel+"");
gør.

Jeg har prøvet at lave en simpel "tagwall" hvor man udskriver det i 2 input-felter hvorså de gør til
loadVariables("side.php?nogether="+variabel+"");

Men nu er jeg igang med et login-system, hvor brugerne taster deres oplysninger (brugernavn & kodeord), men så er spørgsmålet! - Hvad gør
loadVariables("side.php?nogether="+variabel+""); så?

Når jeg afspiller det vil den ikke vise side.php?nogether=test

som <? echo "$_GET[nogether]"; ?>

Er det virklig meningen jeg skal bruge getURL ?
Avatar billede flashn00b Nybegynder
09. juni 2005 - 22:23 #1
Ah, den udskriver ting til mysql uden man ser det ;)
Avatar billede flash_geek Nybegynder
09. juni 2005 - 22:53 #2
Ja det er en URL string den fyrer af.

Du skal ikke kimse af getURL den kan afvikle javascript --
getURL("java script:myfunction(param, 'stringParam')"); men det viste du nok . ) -- arbejder php og javascript ikke godt sammen? : )

Jeg vil lige sige til dig at loadVariables() er en ret gammel metode.

Det er bedst at benytte sig af LoadVars Class'en. Se min løsning på:
Avatar billede flash_geek Nybegynder
09. juni 2005 - 22:56 #3