Avatar billede laantefjer Nybegynder
04. juni 2005 - 13:12 Der er 2 kommentarer

400 Bad Request, min www. side virker ik.

Hejj.
igår flyttet jeg mit phpbb forum. til mit hotel fra B-one.net
-
men nårh jeg stater siden med www. foran ( www.scooted.my-net.dk ) virker den ikke.
fejl:
400 Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand.

Men hvis man åbner siden sådan her ( http://scooted.my-net.dk ) virker det ?
hva skal jeg gøre ? ( er der nogle filer der skal køre på server for at få den til at virke eller hva?.

(den kan godt starte en html side med www. foran ? men ik php

på forhånd Tak ... Martin
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. juni 2005 - 13:24 #1
Jeg tror nu du skal kontakte B-One og spørge dem!
scooted er jo et subdomæne til: my-net.dk
Så deres opsætning kan muligvis ikke finde ud af når der er www. foran.
Avatar billede laantefjer Nybegynder
04. juni 2005 - 13:35 #2
Jotak det er gjodt nu.
- tænkte at man som nødløsning bare kunne starte en html side (som virker med www. ) som så loade php siden ind ???