Avatar billede -no-skills- Nybegynder
31. maj 2005 - 19:48 Der er 11 kommentarer

Probs med raid 0

Jeg har haft skrivet indlæg på andre foraer uden hjælp, så nu ville jeg lige prøve her.

Da jeg idag skulle installere mine raid-drivers (Min computer havde fået en fetish med at fjerne de drivers hver gang jeg havde min spand slukket i længere tid), kom den med en fejlmeddelelse da jeg skulle køre chkdsk /p : "Enheden indeholder tilsyneladende to eller flere uoprettelige problemer". Jeg kan heller ikke køre chkdsk /r.

Jeg har desuden haft prøvet of formatere c, og slette selve partitionen vha. diskpart, men ingen af tingene virkede?

Kan dette fixes, eller er alt tabt?
På forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
31. maj 2005 - 20:03 #1
den ene disk er defekt ?
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
31. maj 2005 - 21:26 #2
Hvis dette er tilfældet, hvordan finder jeg ud af hvilken det er?
Avatar billede screem_brille Novice
01. juni 2005 - 23:38 #3
med test software fra disk producentens hjemmeside (de har næsten altid noget disk diagoniserings værktøj)
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 22:23 #4
lægger lige et svar, hvis du kunne bruge noget af det jeg har skrevet
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2005 - 01:38 #5
Har hentet et Data Lifeguard Diagnostics fra WD's hjemmeside. Men det virker ikke helt optimalt, det påstår mine hdd's er på 1528046gb's(?), de er dog kun på 200 hver. Nogen der kender et andet program til at tjekke efter fejl med?
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
03. juni 2005 - 01:39 #6
Det skal dog siges den kun ser mine hdd's som 1528046gb under Physical drivers. Under Logical Driver står de som 200gb
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 12:04 #7
så er der noget meget galt med dit setup, for det program virker (men meget tyder på dine diske IKKE virker)
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 03:19 #8
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 00:57 #9
noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:56 #10
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:51 #11
brug for mere hjælp ?