Avatar billede crappy- Nybegynder
31. maj 2005 - 16:42 Der er 5 kommentarer

Tegning af "skitser"

Hey!
Ville høre om der findes et program, til at tegne diverse skitser i. Et eksempel kunne være en form for firkant, hvor man så kan indtaste  længder og vinkler osv.
Har prøvet i almindelige billedbehandlingsprogrammer, men synes ikke helt, at jeg opnår det resultat jeg gerne ville. Så derfor ville jeg gerne høre om der er et program, som specifik henvender sig til dette formål.
Avatar billede bobslaede Nybegynder
31. maj 2005 - 16:53 #1
AutoCad
TurboCad
andre "cad" programmer
Avatar billede starter Praktikant
03. juni 2005 - 19:35 #2
Inventor
Mechanical desktop
og mange flere som "bobslaede" skriver :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. juni 2005 - 16:48 #3
har du forsøgt i 2D vektor illustrations progranmmet Flash (flashMX) ?
eller det (ret lille program) Swift3D (som ikke kræver det store kendskab til hverken vektorer eller 3D

under alle omstændigheder lyder det IKKE som om du skal bruge et BILLEDbehandlingsprog. til stregtegning det ligger næsten i ordet ;)

men jo som der skrives CAD programmer eller mindre 3D skitseprogrammer.
Avatar billede starter Praktikant
22. juni 2005 - 16:01 #4
Faktisk kan du også bruge Illustrator, hvis du ikke har behov for at tegningen oprettes i 3D, det er blot en smule "bøvlet".
Avatar billede starter Praktikant
18. august 2010 - 21:39 #5
.