Avatar billede dm_mx Nybegynder
29. maj 2005 - 23:27 Der er 3 kommentarer

Samarbejdspartner til større online portal søges.

The Killer team is needed!

Vi søger et team bestående af 3-5 erfarne personer til udvikling af større online portal, der forventes lanceret ultimo Q4 2005.

Den ultimative samarbejdspartner er velfunderet og erfaren indenfor

Html
PHP, (eller ASP)
SQL
JAVA
Flash
og har et stilsikkert og tidssvarende grafisk snit/linie

Af menneskelige værdier lægges der vægt på innovation, samarbejdsvillighed, loyal og troværdighed, samt humor.

Projektet er udvikling af en skræddersyet portal der vil indeholde diverse inaktive services, som kunne være forum, blogs, dating, chat, anmeldelser, ecards, mm. , samt en innovativ produkt/service palette.

Portalen skal være skalerbar, og skal understøtte flere domains og sprogvalg.

Projektet vil blive etableret i et UK selskab (driften vil være world wide), hvor ejerskabet deles imellem team og os efter nærmere vilkår.

Hvis du og dit team kunne være interesseret i deltagelse i dette projekt, bedes du fremsende oplysninger og CV’er på dig og dit team til info@shark-solution.com, overskrift YOT2005.

Projektet vil ikke blive nærmere beskrevet i dette forum.

PS. Undlad venligst kommentarer hvis du ikke er interesseret
Avatar billede olebole Juniormester
29. maj 2005 - 23:48 #1
<ole>

"[...] en skræddersyet portal der vil indeholde diverse inaktive services".
Det skulle vel ikke være det store problem  :D

/mvh
</bole>
Avatar billede dm_mx Nybegynder
31. maj 2005 - 12:33 #2
Hej Bole,

Tak for din kommentar - lol, der skal naturligvis står "diverse interaktive services" eller måske mere korrekt "diverse features".

Teams hjemhørende på vestsjælland eller fyn opfordres til at søge, vores danske kontor er på fyn.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. marts 2006 - 16:44 #3
hvis portalen er online, vil vi gerne se den!