Avatar billede langes Nybegynder
04. april 2001 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering hastes!!!! .

Hej hej
Da jeg er meget musikalsk og elsker musik har jeg startet en hjemmeside der hedder www.musikmonitor.dk . Selve problemet/spørgsmålet er Mit \"DESIGN\" !! Jeg har ledt over alt de \"Såkaldte\" templates!!! som amn kan finde jeg har også fundet en del og set dem igennem syntes selv de meget kedelig . Den jeg har nu har jeg også tænk mig at droppe . Jeg kunne tænke noget design der hentyder til noget med musik har meget svært ved at beskrive det men det skal være delt op i frames . Det design jeg har nu er RÆDSOMT KEDELIGT NEDSTUR STINKER og alle de andre bandeord!
Avatar billede vipez Nybegynder
04. april 2001 - 15:56 #1
det første der slog mig var; mørk, kold og trist :/
Hvilken genre musik skal det være...
techno = \"high-FI og sci-fi\"
country = \"vild vest stil\"

Avatar billede milo Nybegynder
04. april 2001 - 15:59 #2
enkelt design, ikke noget specielt.
De røde bannerne i toppen er grimme, gør 1. indtrykket meget dårligt. Burde bannerne ikke centreres?? Det banner i menuen, sammen med den mærkelige opstilling af dem i toppen, får det hele til at virke meget uoverskueligt.

Udover det er det vel fint nok...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
04. april 2001 - 16:03 #3
Jeg synes ikke din side er helt moden til at have reklamer endnu. Måske bør du også skille dig af med den sorte baggrund.

Hvis du har tænkt dig at droppe det hvorfor laver du så en sitrvurdering? For som du selv siger:
Det design du har nu er RÆDSOMT KEDELIGT NEDSTUR STINKER og alle de andre bandeord!

Hvad er dit spørgsmål? Ville du bare have det bekræftet?
Avatar billede langes Nybegynder
04. april 2001 - 16:03 #4
Gir jeg ret men syntes selv designet er dårligt for mørkt dyster skummel . Vipez>> Gir meget ret musik stil mixed for siden omhandler bare at du kan hente noder, sang tekster, osv... Så det er vel det hele altså både tecchno stil , country stil & Rock\'n Roll stil . Så i har vel ikke en ide til noget mere \"frisk\" design!!
Avatar billede langes Nybegynder
04. april 2001 - 16:05 #5
vandhunden>> ikke menes på den måde at jeg gir jeg kæmper sku til til det sidste ..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. april 2001 - 16:12 #6
Du skal ikke anvende templates, når du laver design. Det viser nemlig bare at personen ikke har forstand på webdesign. Den side du henviser består bare af en masse kasser, og det kalder jeg ikke for design.
Prøv at søge på nettet efter design af musik sites. Så finder du med garanti noget spændende, som du kan anvende til inspiration.

Her er der lidt design, og det kan du godt lave i den samme stil, uden at være den fødte webmaster:

http://www.mediacraftmusic.com/
http://www.yamaha.dk/
http://www.koblo.com/
http://www.roland.dk/

/per
Avatar billede bbs Nybegynder
04. april 2001 - 20:03 #7
Jeg kan godt li\' dit design !

Måske lidt gråt, og faktisk måske også lidt kedeligt =(.

Hvis du lavede et banner, hvorpå der stod sidens navn, med en lys farve, ville siden straks blive flottere.

Måske skal du også optimere din side til 800*600 brugere, det er jo den opløsning flest brugere bruger stadigvæk. Tror dog snart den overtages af 1024*800 tror jeg den hedder.

Du er kommet godt igang !
Lav nogle lidt mere glade farver, og du har en flot hjemmeside!

8 @ 13
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. april 2001 - 10:01 #8
et lidt anonymt design. jeg vil foreslå at du bruger stylesheets til dine links.

personligt kan jeg godt lide grå farver. den sorte bør nok skiftes ud med en anden grå.

ps: hvis ikke du vil have blå kant omkring et billede med et link, så gå ud i html og find koden for billedet. derefter skal du ændre billedets border til \"0\".

7@13, da jeg ikke finder siden speciel, men designet er værd at arbejde videre på ;-)