Avatar billede knuspar Nybegynder
26. maj 2005 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Noget ala include, dog ikke helt, tror jeg da ikke

Hejsa,

Jeg har en side, som er lavet i REN HTML ... jeg bruger hverken frames eller noget som helst i den ..

jeg har læst en del, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde det jeg leder efter som er:

Kan jeg ikke på en eller anden måde lave så at når man bruger et link i min navigationsbar ( ren html stadig ) så den åbner siden i target="whatever" som så skal være en tabel ??

jeg har aktiveret asp på serveren, og er klar på at bruge det hvis det ikke kan laves på anden måde.

Jeg er blevet forslået at lave det i php, hvortil jeg også har fået koden til:

<?php
error_reporting(0) ;
    if (isset($_GET['sideId'])){
    $sideId = $_GET['sideId'];
} else {
    $sideId = "forside.html";
}
include $sideId
?>

men, det angiver ikke helt nogen tabel som "target" for mig.

Samt at jeg ikke har mulighed for at få php på serveren.

Håber i kan forstå hvad jeg mener, og for den sags skyld komme med en løsning, eller evt. fortælle mig man bare ikke kan gøre det, så får jeg i det mindste ro i sjælen :D
Avatar billede knuspar Nybegynder
26. maj 2005 - 17:24 #1
Det her er da for syret !!!!!!!!!!!

jeg har rodet emd det i tre dage .. og nu stjæl ( dumme mig ;) )

jeg EN linie fra en anden side :

<IFRAME Src="test.htm" width="100%" Height="100%" frameBorder="0" name="iframe"></iframe>

smed den ind i min tabel . og VIOLA .. det virker sq ;)

kan man så lukke den her tråd og gemme sine point ?
Avatar billede knuspar Nybegynder
26. maj 2005 - 17:26 #2
wel .. prøver at svare selv , så ser vi ...
Avatar billede knuspar Nybegynder
26. maj 2005 - 17:26 #3
det virker ? :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2005 - 17:30 #4
Marker dit navn i boksen til venstre, inden du klikker på Accepter-knappen.. ellers accepterer den ikke svaret..

/theSurfer
Avatar billede knuspar Nybegynder
26. maj 2005 - 17:34 #5
hæhæ ... sq lige før du skal have point for at hjælpe med det i stedet ;)

Tark :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2005 - 17:36 #6
hehe :-)