Avatar billede borgens Nybegynder
17. maj 2005 - 11:50 Der er 4 kommentarer

Laptop hakker med trådløst netkort

Jeg har en Laptop ved navn MyBook Modelnr. N251C1.

2,2 AMD Mobile
512 DDR PC2700

Jeg bruger et Acer netkort jeg har købt i Tyskland.

Når netkortet søger efter forbindelsen, hakker computeren meget. Det varer ca. 2-3 sek, når den søger, og gør det engang i minuttet ca.. Det gør ikke så meget i spil osv, da billedet bare lige hakker en smule.. Det er mest træls når jeg hører musik, da det hele hakker rigtig meget. Og det er 1 gang i minuttet hvor den hakker i ca. 3 sek.

Jeg har ingen anelse om hvad der er galt. Det virkede fint med mit gamle TopCom netkort.

Nogle der har ideer til hvad der kan være galt?

//Borg
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. maj 2005 - 12:00 #1
det lyder lidt som om det er en automatisk opgave der er lagt ind med driverne til det nye netkort
hvilket acer-netkort er det?
Avatar billede borgens Nybegynder
17. maj 2005 - 12:09 #2
Ehm, der står ikke rigtig noget modelnr. på selve netkortet..
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. maj 2005 - 22:54 #3
prøv at trykke ctrl-alt-del og få vist processerne
er der en proces der stikker hovedet op hvert minut med nogle % cpu-kraft i nogle sekunder
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
23. maj 2005 - 02:18 #4
Jeg går ud fra at du bruger de driver som ligger i windows som standart de kan være meget gamle prøv at dovnloade nogle nye driver til dit acer netkort på acer's hjemmeside.