Avatar billede ranks Nybegynder
16. maj 2005 - 20:59 Der er 6 kommentarer

Min nye tft fladskærm kommer med "signal out of range"

Min skærm som er en amblux 17" kommer med fejlen signak out of range når der skal loades grafik dvs. når du går ind i et spil.har min comp. gemt de gamle grafik indstilinger?
således opløsningen er for høj?
hvordan nulstiller jeg dem?
denne comp. er en p4 2.8 ghz 1024 ram med et sparkle nividia 6600 GT.grafikkort.
flytter jeg skærmen over på min anden computer køre den perfekt!!
samme spil.
Håber på svar!!!!!!!
Avatar billede jm0_ Nybegynder
16. maj 2005 - 21:13 #1
hmmm.. ikke godt.. hmmm...

Det lyder som en defekt på dit bundkort :\
Hvis jeg var dig ville jeg tage ned hvor du havde købt din computer (eller bundkort) og lige høre om det er meningen, eller om dit bundkort simpelthen bare ikke kan trække dit store grafikort.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. maj 2005 - 21:16 #2
Hmm..??... er det ikke skærmen der ikke kan trække de høje opløsninger, eller har jeg misforstået.??
hvilke spil er det..
der er muligheder, feks. med vice city, eller sc.. eller lign, så kan man ordne det..O)
ellers må du bruge din gamle skærm og ordne det på den måde.??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. maj 2005 - 21:34 #3
hel frisk ny bruger, velkommen til..O)
Accepter kun et svar, hvis løsningen hjalp. Hvis ikke bruger har lagt et svar så bed om det.:O)
(man acceptere ved at markere navnet og derefter trykke på accepter)

Men mere info mere hjælp.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. maj 2005 - 21:50 #4
Visse spil har i deres egen grafik opløsning som er/kan være anderledes/bedre end din Windows's ditto. Derfor kan det være at din SKÆRM ikke kan følge med - derfor vises beskeden...
Du må lige smide en "gammel" CRT skærm på og checke/ændre opløsningen på det pågældende spil/program. Bare for at dele problemet på midten...
Avatar billede ranks Nybegynder
16. maj 2005 - 21:50 #5
Jeg har prøvet med andre grafikkort og resultatet er det samme. alle spil har det samme problem. køre jeg med min gamle skærm er der ingen problemer.
fladskærmen køre fint på anden computer alle spil.
jeg har oplevet at et spil cs. der kørte nede i ca  9"  "lille billede" på skærmen kunne jeg godt se billede men så snart jeg satte det på fuld skærm kom "Signal out of range" men der er stadig lyd på.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. maj 2005 - 22:27 #6
i cs..
prøv lige dette
gå i regedit

start/kør/(skriv) regedit/HKEY_CURRENT_USER/Software/Valva/Half Life/settings...
Og du burde ha´ muligehden til at ændre højde og brede på skærmen..