Avatar billede dwr Nybegynder
12. maj 2005 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis-log

Hey.. Jeg sidder på min vens computer og er igang med at fixe den. Den kører ubeskriveligt langsomt af en 2.4ghz med 512 ram, så jeg tænkte om der kunne være noget der gemte sig - jeg har bare ikke særlig meget styr på hvilke ting det kan være.
Er der nogen der kan tjekke om der er noget der ikke skal være der?

På forhånd, mange tak...

www.home.no/darkwaver/hijackthis.log
Avatar billede levich Nybegynder
12. maj 2005 - 22:17 #1
Der er en linje i loggen som sandsynligvis skal fjernes. Men smid lige logger her på www.eksperten.dk, så alle kan se den.
Avatar billede maler Nybegynder
12. maj 2005 - 22:53 #2
Hvordan smider jeg loggen herop?
Avatar billede gratis Nybegynder
12. maj 2005 - 23:09 #3
gå ind på siden hvor du har lagt den, på tastaturet tryk Ctrl+a så blir hele siden makeret,derefter trykker du Ctrl+c så blir den kopieret og så klikker du her hvor vi skriver og trykker Ctrl+v så blir det sat ind her og du trykker på send, thats it :)
Avatar billede dwr Nybegynder
04. april 2007 - 09:50 #4
luk