Avatar billede ban_me Nybegynder
12. maj 2005 - 14:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Misvisninger med tabeller

Hej eksperter,

Kan umiddelbart ikke få øje på hvor det kun er den første tabel der ser ordentlig ud:
http://www.helsingorminiz.dk/temp/?page=11

Sourcecode:
---
<%
sub forum
ban()
%>
<link href="../includes/stylesheets.css" rel="stylesheet" type="text/css">

<%

if getmode() = "normal" then
SQL = "SELECT cat_id, cat_name FROM foracategory ORDER BY cat_id ASC;"
    set RS = conn.execute(SQL)

response.write("<table width='618' height='26' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0'>")
  response.write("<tr>")
    response.write("<td width='618' valign='top'>")

    response.write("<table width='618' border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' class='textheader'>")
  response.write("<tr>")
        response.write("<td height='19'>")

if RS.EOF then
response.write("<font color='CCCCCC'>Ingen fora fundet.</font>")
else
do while not RS.EOF
        response.write("" & RS("cat_name") & "")

  response.write("</td>")
  response.write("</tr>")
  response.write("<tr>")

        response.write("<td height='1' background='../temp/gfx/template/dots_horizontal.gif'></td>")

  response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
    response.write("</td>")
    response.write("</tr>")
  response.write("</table>")
  response.write("<br><br>")

  rs.movenext
  loop
  end if

      end sub
      %>
Avatar billede ban_me Nybegynder
12. maj 2005 - 14:41 #1
Anyway - den ser nok ikke mystisk ud nu, da jeg tester nogle ting. men hvis jeg bruger koden ovenover, kommer den til at se sjov ud. Altså ikke den første post der bliver udkskrevet, men de andre!
Avatar billede hiks Nybegynder
12. maj 2005 - 17:42 #2
et hurtigt svar er at du har placeret halvdelen af tabellen indenfor loopet - jeg ved ikke hvad hensigten er med de to tabellen - men de skal enten helt ud eller ind. Eller den ene indenfor loopet og den anden ud...

Som du har det nu "lukker" du jo tabellen flere gange - men har kun een "start" tag for tabellerne.

/hiks