Avatar billede saybot Nybegynder
11. maj 2005 - 16:50 Der er 1 løsning

sletning af posts i mysql tabel

jeg har noget kode her jeg er igang med. Som det er nu sletter/cleare den bare den tabel man vælger.

Jeg have det sådan at man kan vælge tingene via checkboxe og derefter vælge at slette kun de valgte posts i tabellen.

Er det noget som kan lade sig gøre og hvordan. Tak :)

Her er den kode der cleare en tabel:
________________________________________________

if ($clear)
{
$query = "update users set save$clear = '' WHERE username = '$REMOTE_USER' ";
$result = mysql_query($query) or die ("problem med clearing af tabel");

ehco "<a href=index.php?clear=1>Clear</a> - <a href=index.php?vis=2>vis</a>"

if ($vis) {
    echo "<br>";
    echo "$view:<br><BR>";
echo"<table border=1 width=80% id=table1 cellspacing=0 cellpadding=0 class=tableborders>";
    $GetFile_SQL = "select save$view from users where username = '$REMOTE_USER'";
    $Resultat = mysql_query($GetFile_SQL, $db);
    $CellResultat = mysql_fetch_array($Result);
    $rGemtefiler = explode(",", $CellResultat[0]);
    echo "<ul>";
    for ($x = 0; $x < count($rGemtefiler); $x++) {
        $FileID = $rGemtefiler[$x];
        $Query = "select subject from subj where fid = '$FileID'";
        $SubjectSQL = mysql_query("select subject from subj where fid = '$FileID'", $db);
        $Subject = mysql_fetch_array($SubjectSQL);
echo"<tr class=newsItem1>";
echo"    <td class=newsItem1 align=left>";
        echo "<input class=\"fm fm_check\" type=\"checkbox\" name=\"checks[]\">".$Subject[0]."</td></TR>";
    }
echo"</table>";
Avatar billede saybot Nybegynder
11. maj 2005 - 20:19 #1
lukket