Avatar billede thefghost Nybegynder
02. maj 2005 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Har fået en SPAM hvorn fjerner heg den?

Har fået en spam som over MSN, som jeg ik kan fjerne. Der står min email add. på den og vistnok noget med www.netværk.net...... osv plus min e-mail midt i det hele. Det er noget med den lægger sig ind i dossen. Men der er jeg sgu lost. Ved du hvad jeg snakker om og kan du evnt hjælpe mig??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. maj 2005 - 22:27 #1
Hvis du pænt giver FEEDBACK/Point på dine tidliger spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=thefghost&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
ville der være bedre response på dit spørgsmål...
Avatar billede pation Nybegynder
20. maj 2005 - 18:16 #2
Altså: Når du starter msn begynder den at sende ud eller??

Hvis det er det: Få fat i et adware program, fx SpySweeper.. (www.download.com - søg efter spysweeper) så sweep dit system, så skulle det være væk...
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. maj 2005 - 10:57 #3
Gå ind på www.microsoft.com og find "Microsoft AntiSpam"...og få fjernet det spam
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2005 - 12:39 #4
<thefghost>:
Hvis du pænt giver FEEDBACK/Point på dine tidliger spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=thefghost&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
ville der være bedre response på dit spørgsmål...
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. februar 2008 - 23:13 #5
tak for point efter snart 3 år :)