Avatar billede lohmann Nybegynder
01. april 2001 - 21:14 Der er 5 kommentarer

WebmasterGuide.dk

Så er det lige op over, at webmasterguide.dk åbner... men det bliver ikke med et brag, champagne og VIP\'er i baren. Vi er nogle danske webmastere, som er gået sammen om at lave www.webmasterguide.dk, og da det tidligere projekt (planetwebmaster.dk) faldt til jorden pga. manglende programmering fra den side, så droppede vi ideen og smed det hele over på www.webmastergugide.dk.

NU ER DET SÅ...
...at vi har brug for din hjælp.

Webmasterguide.dk handler om information til webmasterne i Danmark, og ikke at kradse penge ind på referral koder. Har du mulighed for at skrive f.eks. en ASP-FAQ, artikler om programmering, grafik, software, og lignende, så smider vi os på vores grædende knæ og beder om din hjælp.

Vi har brug for din hjælp, hvis det skal blive en succes...

webmaster@webmasterguide.dk

Michael Lohmann
Avatar billede lohmann Nybegynder
01. april 2001 - 21:23 #1
Hvis så jeg bare kunne stave, så var alt godt!

;-)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. april 2001 - 21:43 #2
Følg med i udviklingen på www.bekhoj.dk/webmasterguide.dk dog skal det siges at ikke alle ting ikke virker. De bliver gemt til vi åbner på lørdag.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2001 - 23:52 #3
Lohmann, det var måske en idé at uddybe lidt mere, havd det er for en slag hjælp der søges, eller også lave en forpræsentations Side af siten, så man kunne blive lidt orienteret omkring den. <;o)
Avatar billede lohmann Nybegynder
01. april 2001 - 23:59 #4
kharder> Egentligt handler det om artikler. For mig at se handler det om, at komme ud med noget info.

Mange af os kan jo finde frem til hotscripts.com eller hvor man finder en gæstebog. Webmasterguide.dk skal være mest informativ, og ikke så meget et link-index, selvom der naturligvis kommer alle de links man kan have brug for.

Jeg kander nye webmastere, som har problemer med at bruge photoshop. Nogle ville så sige \"LÆS DIN MANUAL\". Jeg har igennem 7 år som pro webmaster lært mest ved at læse andres råd, så det er det jeg gerne vil give videre i Danmark.

Altså...artikler... det er det vi har brug for...
Men også folk som har styr på hvad der sker indenfor \"nyhederne\" for vi har en større nyhedsservice på siden.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:39 #5
Lukketid -

/victor-1