Avatar billede runebagge Nybegynder
22. april 2005 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finder ikke CD-Rom + 2. HD før 2. genstart!

HJÆLP!

Håber der er nogle der kan hjælpe med følgende problem:

Når jeg starter min PC op, finder PC'en kun mit diskettedrev og min primære harddisk. Ønsker jeg at den skal finde min harddisk nr2 (anden fysisk hd), skal jeg genstarte efter 1. opstart. Efter denne manøvre er begge HDs og CD-rom + diskettedrev alle fundet. Hvad kan det skyldes at nogle af tingene ikke findes ved 1 opstart. Håber i kan hjælpe mig med dette!!

På forhånd tak

Rune
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2005 - 15:18 #1
kan du ikke definere det i din BIOS, som second boot f. eks
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. april 2005 - 16:22 #2
har du prøvet at Loade Default Setup eller optimize Setup?
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:42 #3
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:59 #4
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede runebagge Nybegynder
20. januar 2006 - 21:08 #5
Den val gal med kablingen, samt en fejlplaceret jumper. undskyld jeg ikke har fået lukket tråden.