Avatar billede eclain Nybegynder
20. april 2005 - 23:12 Der er 7 kommentarer

HTML i tagwall?

Hej.
Hvordan gør sådan så man ikke kan bruge HTML koder i min tagwall?
Hvis ik forstår spørgsmålet så kig på den her:
www.eclain.com

Håber lige i gider hjælpe. det er pænt nedern.
Avatar billede ranglen Nybegynder
20. april 2005 - 23:14 #1
Du kan bruge Server.HTMLEncode..

Response.Write Server.HTMLEncode("<b>tags virker ikke</b>")
Avatar billede eclain Nybegynder
20. april 2005 - 23:21 #2
er lidt ukendt på asp området.
Hvad skal jeg helt præcist gøre?
Avatar billede busschou Praktikant
21. april 2005 - 09:37 #3
HTMLEncode gør at < bliver til &lt; og > bliver til &gt; osv
indtastettekst = "<h> her er det <emph> indtastede </emph> i forumet </b>"
udskrevettekst = Server.HTMLEncode(indtastettekst)
Avatar billede eclain Nybegynder
22. april 2005 - 11:46 #4
Jamen ranglen, hvor skal jeg putte: Response.Write Server.HTMLEncode("<b>tags virker ikke</b>") hen i min tagwall?
Avatar billede busschou Praktikant
22. april 2005 - 11:51 #5
når man klikker på gem knappen så hiver du jo teksten ud for at gemme den i en database
I stedet for at gemme teksten så gemmer du Server.HTMLEncode(teksten)
Ellers kan du når du hiver det ud af databasen i stedet for at vise teksten som den står i databasen. Så viser du Server.HTMLEncode(teksten)
Avatar billede busschou Praktikant
05. maj 2005 - 18:17 #6
eclain >> er du kommet videre? :O)
Avatar billede busschou Praktikant
14. juli 2005 - 19:16 #7
eclain ??