Avatar billede ibhorn Nybegynder
16. april 2005 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uønsket søgevindue "isearch"

Har pludselig fået et uønsket søgevindue i højre side i bunden af skærmen, der popper op, når musen føres ned mod menulinien.
Det hedder tilsyneladende "isearch", men jeg kan ikke finde et sådant program under uninstall.
Hvordan fjernes det.
Ib
Avatar billede arlet Juniormester
17. april 2005 - 00:05 #1
Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede ibhorn Nybegynder
18. april 2005 - 07:36 #2
Nåede ikke at hente hijackthis før min søn havde fundet den skyldige fil "desktop.exe" i folderen c\windows\isrvs og slettede både fil og folder. Problemet ser ud til at være løst.
Avatar billede arlet Juniormester
18. april 2005 - 21:22 #3
Der kan ligge noget skjult, så du er stadig velkommen til at lægge en log, så tjekker jeg den for dig
Avatar billede ibhorn Nybegynder
25. juni 2005 - 09:59 #4
Beklager den sene reaktion.
Fandt et par andre svar fra dig på nettet, og fik løst problemet helt vha.
hjt.exe
LSPfix.exe
winsockxpfix.exe
og har ikke haft problemer de sidste par måneder.