Avatar billede pedepede Nybegynder
11. april 2005 - 16:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte kode før <html>

Når man laver websider med forms, skriver Notes automatisk <html> plus en masse andet. Hvordan kan man indsætte kode før det?

Og hvorfor vil jeg så det? Jeg har en masse sider, som er lavet med Dreamweaver som automatisk har sat koden

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

ind på alle sider. Hvis koden mangler, kommer siden til at se underlig ud, så derfor!

På forhånd tak!
Mvh
Peter
Avatar billede mmmtm Nybegynder
11. april 2005 - 20:21 #1
Det burde ikke være nødvendigt at have det liggende før <html> taggen, så du burde kunne lægge det i toppen af formen, markere det og vælge text>pass thru HTML (fra designer klienten)
Avatar billede pedepede Nybegynder
12. april 2005 - 08:54 #2
Så bliver placeringen:

<HTML>
<HEAD>
<META NAME="robots" CONTENT="noindex">

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
document._domino_target = "_self";
function _doClick(v, o, t) {
  var url="/Malling%20Beck/MBKatalog.Nsf/ForlagNewsFmb3?OpenView&Click=" + v;
  if (o.href != null)
    o.href = url;
  else {
    if (t == null)
      t = document._domino_target;
    window.open(url, t);
  }

// -->
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY TEXT="000000" BGCOLOR="FFFFFF">

<FORM><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

Hvilket ikke virker. Det virker heller ikke at placere koden i <HEAD>-delen.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
12. april 2005 - 11:41 #3
..hvis du har al koden fra dw liggende i html på formen, så vælg form properties>2 faneblad (defaults)>content type - html. Så genereres der ingen htmlkode fra domino.
Avatar billede pedepede Nybegynder
12. april 2005 - 12:11 #4
Nå, ja!! Det må være løsningen. Tak for det. Vil du ikke have nogle points?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
12. april 2005 - 13:30 #5
Ok, så skidt da :-)