Avatar billede pappablue Nybegynder
09. april 2005 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slet session variabel

Hej

Jeg har brug for at slette en session variabel i en aktiv session.
altså sådan her:
bruger kommer ind på siden og der oprettes 4 session variabler, når han bevæger sig længere ind på sitet, 2-3 "sider" frem skal den ene variabel slettes mens de 3 andre skal beholdes.
det er IKKE nok at sætte den =0 eller = '', den skal helt væk.

Nogen der ved hvordan det gøres?
Avatar billede busschou Praktikant
09. april 2005 - 10:32 #1
Du kan bruge følgende
<%
  Session("myName") = " "
  Session.Contents.Remove("myName")
%>
Se evt mere her
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iissdk/html/1c0efa80-1d5e-45aa-9b30-60bc43e6e419.asp
Avatar billede busschou Praktikant
09. april 2005 - 10:34 #2
Eksemplet er taget fra linket og skal ses som først oprettes en session med en tom værdi godt nok. Dernæst slettes den pågældende session