Avatar billede tobias_jul Nybegynder
02. april 2005 - 12:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opdel musik (tekst - melodi)

Findes der et program der kan opdele tekst og melodi så man kun kan høre melodien??
Avatar billede oggebogge Nybegynder
02. april 2005 - 14:02 #1
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
02. april 2005 - 14:19 #2
virker ikk helt
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2005 - 15:32 #3
Nej, desværre.

Der findes programmer, som påstår de kan, men jeg har ikke hørt om nogen endnu, som holdt, hvad de lovede. Den eneste måde, man kan komme i nærheden af et resultat, som er acceptabelt, er hvis stemmen/stemmerne er optaget i mono og musikken i stereo.

D.v.s. signalet fra stemmen/stemmerne skal være 100% ens i begge kanaler, resten må ikke være det. Og selv da bliver resultatet ikke særligt godt, der forsvinder også noget af instrumenterne.

Den eneste måde, det kan lade sig gøre på, er hvis man har en optagelse, hvor stemmerne er optaget på et separat spor, så man kan slette hele sporet.
Avatar billede milter Ekspert
07. april 2005 - 01:05 #4
Nogen fremgang?
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
07. april 2005 - 18:50 #5
ja
Avatar billede milter Ekspert
07. april 2005 - 23:35 #6
Ikke forstået. Hvad slags fremgang?
Avatar billede milter Ekspert
07. april 2005 - 23:40 #7
Hvis du har fundet et program, som kan gøre det, vil jeg meget gerne høre om det.
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
13. april 2005 - 13:37 #8
jeg har fået lidt af sangen væk
31. januar 2006 - 19:39 #9