Avatar billede tomcar Nybegynder
02. april 2005 - 11:41 Der er 5 kommentarer

XPCOM:EventReceiver

Hej
Nogen gange bliver computeren uhyggeligt sløv, den er meget længe om at reagere på taste/musetryk, hvis ikke den helt bare stener.
Når jeg forsøger at slukke/genstarte kommer beskeden." Dette program svarer ikke osv", programmet den henviser til er: XPCOM:EventReceiver.
Jeg har kørt adware, virusscanner samt forsøgt  at finde programmet i søgeren, uden resultat.
Er der nogen der har et bud på hvad det er og hvilket program der indeholder det ??
mvh tomcar
Avatar billede gratis Nybegynder
02. april 2005 - 12:31 #1
Avatar billede tomcar Nybegynder
02. april 2005 - 13:28 #2
Hej gratis
Skal jeg forstå det derhen at det Mozilla Firefox der forårsager problemet ??
For jeg har haft Firefox installeret siden september og det er først nu her i februar/marts jeg har set det.
Jeg bruger Panda av Platinum.
mvh tomcar
Avatar billede gratis Nybegynder
02. april 2005 - 13:45 #3
jeg ka ikke entydigt svare dig på om det er Firefox der er årsagen...men et par bud for at teste det ku være:.
1. start msconfig fra kør for at se om Firefox har moduler der starter op automatisk
hvis der er, så slå dem fra (genstart pc'en)
2.Tjek på Panda's site om det er et kendt problem
3.Prøv kun at surfe med IE i et stykke tid og prøv så at lukke ned eller genstarte for at se om problemet stadig er der
Avatar billede gratis Nybegynder
02. april 2005 - 13:51 #4
du ku osse prøve at hente HiJackThis http://www.arlet.dk/hjt.exe
manual her http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm og derefter oprette et spørgsmål i virus kategorien (bare for at udelukke snavs)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. april 2005 - 08:11 #5
kom du videre med det ? msconfig findes ikke win 2000 , min fejl...ka hentes her http://www.perfectdrivers.com/howto/msconfig.html