Avatar billede zezilie Nybegynder
01. april 2005 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ikoner eller hvad det nu kan kaldes

Hej alle sidder og leder efter nogle ikoner men kan ikke helt finde det jeg leder efter.

Mangler ja i ved de skilte der står og henviser til at der er campingplads det lille ikon der viser et telt og det der viser seværdigheder eller sådan noget, håber der en der kan lave dem eller ved hvor jeg kan finde dem.

Mange tak
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2005 - 11:14 #1
Måske nr 3 fra toppen (eller 5 fra bunden)? http://ueno.cool.ne.jp/ctgm/icon02.html - Måske ik helt hva du søger?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 11:40 #2
Avatar billede zezilie Nybegynder
01. april 2005 - 11:59 #3
det er great majsmarken smid et svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 12:31 #4
ping..
(Del med <kengun> ?)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. april 2005 - 13:18 #5
nææ, ik nødvendigt at dele med mig ;) Det var ik meget hjælp der kom fra mig. Jeg kendte ik til det "Pictogram", så jeg lærede da også noget :) - Må i have en god weekend :)