Avatar billede venja Nybegynder
29. marts 2005 - 23:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

finde filer på semi død HD

Jge har en 80 GB IBM Deskstar ATA133 disk som er (var) partitioneret i 2 partitioner. den en på 30 og den anden på 50 GB - jeg kunne pludseligt ikke få adagng til disken og den var ikke længere tildelt et drevbogstav, - jeg hat nu forsøgt mig med "Easy Recovery" som godt nok kunne finde enkelte filer på den lille partition, men ikke kunne gendanne noget på dden store - og det er den store min dokumenter og andet vigtigt er placeret på. - er der én der har et gyldent clue til hvordan jeg fpr trukket data ud af denne disk igen ???

- mange tak
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 23:15 #1
Avatar billede cpufan Juniormester
29. marts 2005 - 23:47 #2
Avatar billede venja Nybegynder
31. marts 2005 - 09:44 #3
takker mange gange
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 10:49 #4
Takker for point ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
31. marts 2005 - 11:45 #5
@venia - Fik du reddet dine data? Eller akcepterede du blot et svar?

@screem_brille - Håber ikke du en anden gang laver svar ved blot at henvise til en artiklel som 1) der skal betales for, 2) får en halvtynd karakter og kaldes noget tynd 3) som tilsyneladende er en (delvis) oversættelse af manual til et recovery program.

Svar/løsninger på spørgsmål skal være tilgængelig for andre brugere uden begrænsninger så som at "købe" sig adgang.
Avatar billede screem_brille Novice
31. marts 2005 - 11:56 #6
Halifax Der er intet i den artikel som jeg har oversat! og 2 karakteren halv tynd ? den har fået middel og en over middel, mener du at alt under derfekt er halvtyndt ? men du har ret i det med at løsningen skal være tilgængelig, dette er dog en fejl.

Til andre så løsningen er tilgængelig, programmet jeg har skrevet en artikel om er getdatabak fra runtime.org