Avatar billede quinnx Nybegynder
28. marts 2001 - 15:59 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

mellem rum mellem tabel fra db?

hejsa folkens.

jeg har et nyheds sytem.. som viser de 2 nyeste nyheder.. men når jeg laver udtrækket laver den ikke mellemrum mellem de 2 tabels.. hvordan laves der et mellemrum ?
Avatar billede uller Nybegynder
28. marts 2001 - 16:02 #1
??????????????????
hvad mener du
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 16:06 #2
du skal bruge <br> eller <p> til at lave mellemrum...
eller hva mener du?
Avatar billede delwin Nybegynder
28. marts 2001 - 16:06 #3
snakker du om breaks (<br>) eller space (&nbsp;) eller hvordan du skriver en tabel..?
<table cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\" border=\"0\" width=\"100%\">
<tr>
    <td width=\"50%\">et eller andet</td>
    <td>et eller andet</td>
</tr>
<tr>
    <td width=\"50%\">et eller andet</td>
    <td>et eller andet</td>
</tr>
</table>
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:19 #4
...lige efter din table skriver du;

echo \"<br>\";
Avatar billede quinnx Nybegynder
28. marts 2001 - 16:19 #5
hmmm har vist formuleret mig forkert........

men det eneste er når jeg har submittet. f.eks.. .2 nyheder til min database....

og så går jeg ind på siden hvor man viser nyhederne, hvor der så er de 2 nyheder som bliver vist i tabels... men så er der lige det... at når det er 2 table.... sidder de jo sammen .. så der skal bare være et mellem mellem de 2 table.,.. hvis i forstår hvad jeg mener ?

Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:19 #6
eller <br><br>
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 16:20 #7
mjl -> ja du er den 3. der svarer det!!!
Avatar billede quinnx Nybegynder
28. marts 2001 - 16:21 #8
tjaa.. så vidt jeg ved .. skal man bruge <br> normalt.. men det virker ikke... :( og jeg kan ikke give et eks. da jeg ikke har fået mit mysql fra min host endnu . eller nærmere sagt der jeg har hostet min hjemmeside ... kan de ikke styre deres mysql
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 16:22 #9
prøv

<br>&nbsp;

&nbsp; lavet et mellemrum
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:25 #10
htx98i17> Gu er jeg ej - din nar!!!
Avatar billede uller Nybegynder
28. marts 2001 - 16:25 #11
du kan også sætte en tom <tr><td>&nbsp;</td></tr> ind
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 16:26 #12
mjl -> kan du ik tælle? 1-2-3 osv...
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:27 #13
Hvor står der; echo \"<br>\";???
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:30 #14
Jeg er jo ikke ude på at genere nogen - og \"point jager\", kan man vel ikke kalde mig....

Din kommentar var ubegrundet - og måske som en følge af point-narkomani...?
Avatar billede quinnx Nybegynder
28. marts 2001 - 16:31 #15
rolig nu ...... hmm tror jeg har løst problemet
Avatar billede quinnx Nybegynder
28. marts 2001 - 16:32 #16
imorgen.. smider jeg lige en source op ... hvor jeg bedre kan beskrive mig prob. såå stay tuned
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2001 - 16:34 #17
quinnx> Sorry - han gjorde mig bare lidt sur - jeg vil ikke stjæle points eller spille smart, bare hjælpe lidt, hvis det er muligt. Jeg oplever selv, at få en masse hjælp, og er meget taknemmelig!!
Avatar billede htx98i17 Professor
28. marts 2001 - 16:38 #18
mjl -> Du tænder nemt af hva, jeg tror du er 100 gange mere sur end jeg er lige nu, Jeg er ingen point-jæger, tværtimod. Nu vi snakker om ubegrundet kommentar, hva mener du så om din kommentar \"din nar!!!\" . . .
Avatar billede quinnx Nybegynder
30. marts 2001 - 14:34 #19
det her render ud i intet henden.... så question CLOSED!!!!!